Tomorrowland

Klantcase
VRAAG

Door het internationale platform Insight TV worden wij gevraagd om op zoek te gaan naar de persoonlijke verhalen van de bezoekers van het festival Tomorrowland. Het doel: intieme videoportretten die authentieke verhalen laten zien.

WERKWIJZE

Met een klein team, bestaande uit een cameraman & assistent, producer, fotograaf en interviewer, verbleven we twee weekenden op het festival. We spraken talloze mensen aan, voerden intieme en emotionele gesprekken en legden alles vast.

Na afloop van het festival dachten wij mee over de verhaallijn en schreven de voice-over teksten voor de video’s.

RESULTAAT

In twee weekenden namen we 20 interviews op, waarvan er 15 zijn gemonteerd tot portretvideo’s. Deze zijn vertoond op een groot internationaal videoplatform: Insight TV. De foto’s en teksten zijn daarnaast voor marketingdoelen ingezet.

“Met veel rust, empathie en positieve energie wist Marlette in korte tijd de mooiste verhalen uit de bezoekers te halen. Allemaal met een perfecte balans tussen meegaan in mijn visie als regisseur en het volgen van haar eigen intuïtie in het moment zelf. Voor mij de ideale samenwerking en ik kijk erg uit naar de volgende mooie projecten die we samen mogen gaan doen.”

Kris Pouw – Make Film