Vitaminstore

Casestudy
VRAAG

De Vitaminstore bestaat 20 jaar en wil hier op een ludieke manier aandacht aan besteden. Zij hebben ons gevraagd om een videoconcept te ontwikkelen met een prominente plek voor hun slogan: ‘Every Body Happy’.

WERKWIJZE

In een interactieve brainstormsessie bespraken we waar Vitaminstore voor staat en welke waarden zij uitdragen. Met hun slogan als uitgangspunt, legden wij drie concepten voor aan Vitaminstore. Zij kozen voor het concept waarin we met een groot oranje hart de straat opgingen en voorbijgangers interviewden over geluk, liefde en gezondheid.

Met cameraman, interviewer en fotograaf namen we in één dag meer dan 30 korte interviews op. Ook zijn er foto’s gemaakt voor social media.

RESULTAAT

De opnames hebben geresulteerd in twee korte video’s en een trailer die op social media en via de online nieuwsbrief is verspreid. Aan de video’s is een prijsvraag gekoppeld om extra bereik te genereren. De video’s zijn in totaal meer dan 10.000 keer bekeken en hebben gezorgd voor extra naamsbekendheid voor de Vitaminstore.

“Ideeën goed uitwerken tot een sterk en uniek concept is het talent van Marlette. Ze luistert naar je en maakt er een prachtig visueel verhaal van. Fijn en prettig om met haar samen te werken.”

Shahab Ahmadi Pour – Vitaminstore